Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka stawia nie tylko na przemyślaną, różnorodną prezentację produktów, lecz także wszechstronne inspirowanie miłośników dobrego designu. Doskonałym przykładem jest nowy Katalog Produktowy online w formie interaktywnego magazynu, w którym oferta najemców pokazywana jest m.in. w kontekście aranżacji konkretnych pomieszczeń. Szata graficzna nawiązuje przy tym do popularnych kanałów społecznościowych, które współcześnie mają duży wpływ na kreowanie trendów.
Katalog Produktowy Domoteki to realizacja autorskiego konceptu graficznego i merytorycznego, a także wynik pracy zespołu redakcyjnego stworzonego na potrzeby tej publikacji online, wspartego przez specjalistów od technologii cyfrowych. Całkowicie nowa odsłona Katalogu przyjmuje formę lifestyle’ową i magazynową, przede wszystkim zaś ma interaktywny charakter. Po kliknięciu w zdjęcia czytelnicy otrzymują opisy produktów i informacje o cenach, a także mogą przejść na stronę Domoteki, aby poznać więcej szczegółów.
Sposób prezentacji oferty jest również innowatorski i znacznie różni się od poprzednich wydań Katalogu. Tym razem produkty są pokazywane m.in. w blokach tematycznych odpowiadających pomieszczeniom w domu, takim jak kuchnia, łazienka, salon, sypialnia, pokój dziecka, garderoba czy home office. Szczególnie atrakcyjną część stanowią Moodboardy wnętrzarskie z propozycjami zestawień produktów w zgodzie z różnorodnymi trendami stylistycznymi, kolorystycznymi i lifestyle’owymi. W Katalogu pojawiają się także sekcje z bestsellerami sprzedażowymi z oferty najemców, designerskimi perełkami z najwyższej półki dostępnymi w Domotece czy praktycznymi meblami, które wpisują się we współczesną potrzebę mobilności i częstych przeprowadzek.
Do pracy nad Katalogiem Produktowym Domoteka zaangażowała również influencerów – pasjonatów dobrego designu aktywnych w mediach społecznościowych. Na łamach Katalogu dzielą się oni swoimi pomysłami i inspiracjami dotyczącymi zarówno wnętrz, jak i stylu życia. Nawiązanie graficzne i kontentowe do Pinteresta i Instagrama umożliwi także promocję katalogu w tych kanałach. Odpowiada też współczesnemu poszukiwaniu inspiracji online, które nie zawsze wiąże się z przeglądaniem klasycznych katalogów produktowych.
– Innowacyjna forma Katalogu Produktowego Domoteki podyktowana jest współczesnymi trendami w zakresie aranżacji wnętrz, które dotyczą nie tylko nowych dróg poszukiwania inspiracji, lecz także coraz większej roli mediów społecznościowych i influencerów. Lifestyle’owa, atrakcyjna graficznie prezentacja produktów pozwala poznać ofertę Domoteki z poziomu indywidualnych potrzeb, stanowiąc przy tym potężne źródło pomysłów dla domu – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Nowy Katalog Produktowy Domoteki łączy w sobie najlepsze doświadczenia magazynów wnętrzarskich z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi. Intuicyjna forma pozwala zaś wygodnie nawigować po świecie produktów przedstawionych w inspiracyjnych kontekstach. W ten sposób Domoteka wychodzi naprzeciw współczesnym trendom, zapewniając swoim klientom nowe, szerokie możliwości urządzania wymarzonych domów.
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą.
Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro zawiera 58 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.