• Strona główna
  • Nowa odsłona Katalogu Produktowego Domoteki – interaktywna mapa inspiracji

Nowa odsłona Katalogu Produktowego Domoteki – interaktywna mapa inspiracji

13 maj 2021  

Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka stawia nie tylko na przemyślaną, różnorodną prezentację produktów, lecz także wszechstronne inspirowanie miłośników dobrego designu. Doskonałym przykładem jest nowy Katalog Produktowy online w formie interaktywnego magazynu, w którym oferta najemców pokazywana jest m.in. w kontekście aranżacji konkretnych pomieszczeń. Szata graficzna nawiązuje przy tym do popularnych kanałów społecznościowych, które współcześnie mają duży wpływ na kreowanie trendów.

Katalog Produktowy Domoteki to realizacja autorskiego konceptu graficznego i merytorycznego, a także wynik pracy zespołu redakcyjnego stworzonego na potrzeby tej publikacji online, wspartego przez specjalistów od technologii cyfrowych. Całkowicie nowa odsłona Katalogu przyjmuje formę lifestyle’ową i magazynową, przede wszystkim zaś ma interaktywny charakter. Po kliknięciu w zdjęcia czytelnicy otrzymują opisy produktów i informacje o cenach, a także mogą przejść na stronę Domoteki, aby poznać więcej szczegółów.

Sposób prezentacji oferty jest również innowatorski i znacznie różni się od poprzednich wydań Katalogu. Tym razem produkty są pokazywane m.in. w blokach tematycznych odpowiadających pomieszczeniom w domu, takim jak kuchnia, łazienka, salon, sypialnia, pokój dziecka, garderoba czy home office. Szczególnie atrakcyjną część stanowią Moodboardy wnętrzarskie z propozycjami zestawień produktów w zgodzie z różnorodnymi trendami stylistycznymi, kolorystycznymi i lifestyle’owymi. W Katalogu pojawiają się także sekcje z bestsellerami sprzedażowymi z oferty najemców, designerskimi perełkami z najwyższej półki dostępnymi w Domotece czy praktycznymi meblami, które wpisują się we współczesną potrzebę mobilności i częstych przeprowadzek.

Do pracy nad Katalogiem Produktowym Domoteka zaangażowała również influencerów – pasjonatów dobrego designu aktywnych w mediach społecznościowych. Na łamach Katalogu dzielą się oni swoimi pomysłami i inspiracjami dotyczącymi zarówno wnętrz, jak i stylu życia. Nawiązanie graficzne i kontentowe do Pinteresta i Instagrama umożliwi także promocję katalogu w tych kanałach. Odpowiada też współczesnemu poszukiwaniu inspiracji online, które nie zawsze wiąże się z przeglądaniem klasycznych katalogów produktowych.

Innowacyjna forma Katalogu Produktowego Domoteki podyktowana jest współczesnymi trendami w zakresie aranżacji wnętrz, które dotyczą nie tylko nowych dróg poszukiwania inspiracji, lecz także coraz większej roli mediów społecznościowych i influencerów. Lifestyle’owa, atrakcyjna graficznie prezentacja produktów pozwala poznać ofertę Domoteki z poziomu indywidualnych potrzeb, stanowiąc przy tym potężne źródło pomysłów dla domu – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Nowy Katalog Produktowy Domoteki łączy w sobie najlepsze doświadczenia magazynów wnętrzarskich z nowoczesnymi technologiami cyfrowymi. Intuicyjna forma pozwala zaś wygodnie nawigować po świecie produktów przedstawionych w inspiracyjnych kontekstach. W ten sposób Domoteka wychodzi naprzeciw współczesnym trendom, zapewniając swoim klientom nowe, szerokie możliwości urządzania wymarzonych domów.

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą.

Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro zawiera 58 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.