Zmiany w strukturze zarządzania BMI Polska

21 lipiec 2025  

BMI Polska, część międzynarodowej Grupy BMI – wiodącego producenta kompleksowych systemów dachowych i hydroizolacyjnych – ogłasza zmiany w strukturze zarządzania, wynikające z realizacji długofalowej strategii firmy.

W ramach procesu transformacji utworzony został nowy klaster regionalny Grupy obejmujący Polskę, Niemcy i kraje bałtyckie. Dyrektorem Zarządzającym nowego regionu został Eugenio Cecchin.

W związku z wprowadzeniem nowej struktury, CEO BMI Polska Konrad Machula ustępuje ze stanowisk Dyrektora Zarządzającego Regionu East-North BMI Group i Prezesa Zarządu BMI Polska.

Konrad Machula w roku 2018 objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego BMI Polska. W ciągu 7 lat pracy przeprowadził proces połączenia firm Braas i Icopal. Jego wieloletnie doświadczenie strategiczne, finansowe i organizacyjne było niezbędne do przewodzenia w okresie fuzji spółek oraz w procesie transformacji cyfrowej i digitalizacji procesów biznesowych. Otwarty na nowoczesne technologie i metody zarządzania, z niezachwianym zaangażowaniem w działalność firmy, zapewnił silne i konsekwentne przywództwo na burzliwym i dynamicznie zmieniającym się rynku. Miał znaczący wpływ na rozwój biznesu BMI w Polsce oraz na zbudowanie silnej kultury organizacyjnej, synergicznie łączącej zespoły dwóch uznanych brandów w one BMI team.

Artur Gałka, dotychczasowy Dyrektor Handlowy BMI Polska, obejmuje odpowiedzialność za całość działań komercyjnych firmy w Polsce. To naturalny krok, wynikający z jego dotychczasowego zaangażowania oraz roli, jaką pełnił w rozwijaniu strategii sprzedaży i współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi.

Z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i zespołami w sektorze materiałów budowlanych, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, Artur Gałka wnosi do nowej roli silne kompetencje strategiczne, operacyjne i przywódcze. Jego praktyczne podejście, orientacja na rezultat oraz umiejętność integrowania zespołów wokół wspólnych celów będą kluczowe w dalszym rozwoju modelu biznesowego BMI w Polsce.

Wprowadzone zmiany wpisują się w strategię Grupy BMI, ukierunkowaną na umacnianie pozycji rynkowej, konsolidację operacyjną, wzrost efektywności oraz dalszy rozwój oferty produktowej i jakości obsługi klienta.

REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA: