22 edycja wiosennych Targów Grupy PSB odbyła się w dniach 28 i 29 lutego w Centrum Targowym w Kielcach. Targi PSB są jednym z kluczowych wydarzeń branżowych w Polsce - uchodzą za swoisty barometr nastrojów u progu sezonu budowlanego.
W tym roku na przedstawicieli 370 partnerów PSB czekało 305 wystawców – kontraktowych dostawców Grupy. Razem, przy negocjacyjnych stołach, zasiadło 4,3 tys. osób, które zawarły 16 tys. kontraktów na kwotę 430 mln zł, tj. o 9% więcej niż rok temu.
Wynika z tego, że przeciętny wystawca wyjechał z Kielc z portfelem zamówień na kwotę 1,4 mln zł, zaś przeciętny partner na kwotę 1,2 mln zł. Dane te wskazują na optymizm przedstawicieli branży odnośnie skali popytu na materiały remontowo-budowlane w najbliższych miesiącach. Trzeba pamiętać, że zawarte porozumienia są wstępnymi deklaracjami zakupów i dopiero nadchodzące miesiące odzwierciedlą rzeczywisty stan rynku.
Przy okazji Tragów odbył się bankiet z udziałem kilku tys. osób, podczas którego wystąpiła gwiazda muzyczna Agnieszka Chylińska.
Odbyła się również konferencja prasowa z udziałem Zarządu Grupy PSB: Piotra Koziny – Dyrektora Zarządu i Anny Kaminskiej – Członka Zarządu. Zarząd Grupy PSB przedstawił m.in. Polski rynek materiałów budowlanych, pozycję Grupy na rynku, realizację strategii PSB oraz główne trendy i czynniki wpływające na rozwój rynku.
Natomiast w przed dzień 22 Targów miała miejsce konferencja branżowa dla partnerów i dostawców Grupy.
Prawie 700 osób miało okazję wysłuchać prelekcji Zarządu Grupy PSB: Piotra Koziny – Dyrektora Zarządu i Anny Kaminskiej – Członka Zarządu na temat obrazu rynku i pozycji Grupy PSB oraz innych prelegentów nt. aktywnej sprzedaży, strategii cenowej i pricingu, matematyki zaufania. Coroczne konferencje PSB dostarczają dodatkowej konstruktywnej wiedzy dla uczestników. Mają charakter edukacyjny oraz służą wymianie know-how.