W 11. edycji ogólnopolskiego programu Konsumencki Lider Jakości, marka ISOVER po raz kolejny potwierdziła swoją silną pozycję rynkową. Konsumenci jednoznacznie przyznali ISOVER pierwsze miejsce w kategorii „Systemy Dociepleń”, tym samym marka otrzymała złote godło programu już jedenasty rok z rzędu. Jak wynika z konsumenckiego badania opinii, ISOVER nieustannie cieszy się zaufaniem klientów, a produkty marki spełniają wysokie wymagania konsumentów, kojarząc się im z wysoką jakością i energo-oszczędnością.
Już od ponad dekady program Konsumencki Lider Jakości bada i analizuje opinie konsumentów, na temat jakości produktów i usług. Podczas realizacji badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych, face-to-face i CAWI pod uwagę są brane powody wyboru konkretnych rozwiązań, najpopularniejsze skojarzenia, znajomość marki i lojalność wobec niej. Na podstawie pozyskanych danych przygotowywany jest ranking wiodących, najlepiej ocenianych jakościowo, marek na polskim rynku w danej kategorii. Tegoroczny raport powstał na próbie badawczej 16 705 respondentów, pochodzących z dużych miast Polski jak: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia i Katowice.
W tym roku konsumenci po raz 11. uznali markę ISOVER za lidera rynku. Jak uzasadnili swój wybór? Klienci wskazywali przede wszystkim na szeroki wybór i bogate portfolio produktowe producenta oraz najwyższą jakość. Kolejnymi ważnymi dla badanych aspektami były: zaufanie do jakości dociepleń oferowanych przez ISOVER, zastosowanie nowoczesnych technologii oraz innowacyjność produktów. Badani podkreślali również, że rekomendują innym produkty ISOVER, ponieważ sami mają pozytywne doświadczenia w pracy z nimi.
- Wyniki badania Konsumencki Lider Jakości są dla nas wyjątkowo ważne – to właśnie opinie konsumentów i ich uwagi, pozwalają nam rozwijać portfolio marki ISOVER i jeszcze precyzyjnej dopasowywać produkty do ich potrzeb. Pozytywne doświadczenia z zastosowania naszych materiałów i rozwiązań systemowych do ociepleń sprawiają, że zadowoleni wykonawcy i inwestorzy rekomendują produkty ISOVER kolejnym osobom, z czego jesteśmy dumni. Potwierdza to popularność naszych wełen w rolkach do izolacji poddaszy czy systemu do ocieplania ścian weber.therm WM z wełną skalną Fasoterm 35 i produktami kompatybilnymi marki Weber. Ich zastosowanie przekłada się na wiele korzyści dla użytkownika: zwiększony komfort termiczny, akustyczny i dobrej jakości powietrze w przestrzeni mieszkalnej, co w perspektywie długofalowej zwiększa komfort życia mieszkańców i generuje oszczędności w domowym budżecie inwestora poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na energię do ogrzewania domu zimą czy chłodzenia klimatyzacją latem – mówi Anna Kozera, koordynator marki ISOVER.
Doceniony przez konsumentów system ociepleń weber.therm WM do izolacji ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą ETICS to efekt synergii z połączenia niepalnej wełny skalnej ISOVER z produktami marki Weber. System jest mrozoodporny, charakteryzuje się bardzo dobrą przepuszczalnością pary wodnej i jednocześnie bardzo niską wodochłonnością. Wełna mineralna ISOVER Fasoterm 35 ma świetne parametry izolacyjne – współczynnik przewodzenia ciepła λD = 0,035 W/(mK), co zapewnia efektywną izolację budynku przy zachowaniu umiarkowanej grubości izolacji. Tynk hydrofilowy weber.pas topdry AquaBalance to inteligentna powłoka samoregulująca poziom zawilgocenia powierzchni, co zabezpiecza elewację przed brudzeniem się i porastaniem.
Eksperci marki ISOVER opracowują nowe produkty w oparciu o opinie i analizy wniosków konsumenckich. Efektem takiego działania jest ostatnia nowość – jedyne na rynku maty do izolacji poddaszy, pokryte jednostronnie welonem szklanym: Super-Mata Plus PRO z lambdą 0,032 W/(mK) i Super-Mata PRO z lambdą 0,032 W/(mK).
źródło: Isover