Deceuninck po raz kolejny organizuje akcję „Sportowe Lato z Deceuninck", zachęcając swoich pracowników do podejmowania różnorodnych aktywności fizycznych w trakcie wakacji. W ramach wyzwania, które trwa od początku czerwca do końca sierpnia, uczestnicy biorą udział w grywalizacji, rejestrując swoje aktywności i zbierając za nie punkty. Jednocześnie, pracownicy zbierają środki na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda.
Każdy miesiąc sportowego wyzwania to inna misja tematyczna. Czerwiec upłynął pod hasłem „EkoAktywni”. W ramach pierwszego miesiąca akcji pracownicy byli zachęcani do wprowadzenia zielonych nawyków w codziennym życiu. Poprzez spacery i odkrywanie ciekawostek związanych z ekologią, uczestnicy nie tylko zadbali o swoje zdrowie, ale także pogłębiali swoją wiedzę o ochronie środowiska.
W lipcu pracownicy wsiadają na rowery i odkrywają piękno swojej okolicy na dwóch kołach, jednocześnie poznając korzyści zdrowotne płynące z tego rodzaju aktywności. Dodatkowo, z okazji Tour de France, organizowane są wyzwania, w których można wygrać specjalne nagrody, w tym koszulki kolarskie drużyny Alpecin-Deceuninck.
W sierpniu, misja koncentruje się na różnorodnych aktywnościach sportowych związanych z Igrzyskami Olimpijskimi. Uczestnicy mogą brać udział w dodatkowych wyzwaniach, zdobywając kolejne punkty i nagrody.
W każdym miesiącu, aktywności są nagradzane symbolicznymi upominkami, takimi jak worki sportowe, breloki, torby ekologiczne, kołatki kibica czy lampki rowerowe. Dla najlepszych uczestników przewidziana jest pula biletów na charytatywny turniej siatkarski – Memoriał Arkadiusza Gołasia, który po raz kolejny jest sponsorowany przez Deceuninck.
Dzięki zaangażowaniu pracowników, zebrane fundusze trafią do Fundacji Ronalda McDonalda, z którą Deceuninck współpracuje od lat, wspierając jej działania na rzecz dzieci.
– Sportowe Lato z Deceuninck to nie tylko sposób na promowanie zdrowego trybu życia wśród naszych pracowników, ale także doskonała okazja do wspierania działań charytatywnych. Poprzez pozytywną rywalizację i wspólne cele, budujemy zdrowe nawyki i dbamy o dobre samopoczucie naszych pracowników. Wierzymy, że aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne, a nasze wspólne wysiłki przyczynią się do pomocy potrzebującym – mówi Edyta Hernacka, senior HR Business Partner w Deceuninck Poland.
W zeszłym roku, w wyzwaniu sportowym wzięło udział ponad stu pracowników Deceuninck. Udało się im uzbierać 4300 zł na rzecz budowy kolejnego Domu Fundacji Ronalda McDonalda. Uczestnicy pokonali wówczas pieszo i na rowerze łącznie 65,500 km.