Bosch wspiera szkolnictwo w zakresie innowacyjnych rozwiązań grzewczych
- 15 laureatów
- 43 szkoły
- Ponad 400 uczniów
24 maja br. w siedzibie Bosch w Warszawie odbyła się gala finałowa 10. edycji programu Bosch Home Comfort szkoli. W jubileuszowej edycji zostało wyłonionych 15 laureatów i 5 szkół.
Natomiast we wszystkich dziesięciu edycjach wzięło udział łącznie ponad 3000 uczniów.
Od 2014 roku Bosch Home Comfort prowadzi program edukacyjny we współpracy ze szkołami ponadpodstawowymi kształcącymi na kierunkach: technik gazownictwa, technik urządzeń sanitarnych i na kierunkach pokrewnych.
Celem programu jest zapoznanie uczniów tych szkół z technologiami wykorzystywanymi w urządzeniach grzewczych, ich funkcjonowaniem oraz aspektami ekonomicznymi związanymi z ich eksploatacją.
W ten sposób uczniowie zyskują przydatną na rynku pracy wiedzę ekspercką oraz biznesową i rozwijają swoje kompetencje.
Najpierw nauczyciele uczestniczą w dedykowanych szkoleniach organizowanych przez Bosch Home Comfort a następnie przekazują zdobytą wiedzę uczniom, przygotowując ich do testów z zakresu tematyki grzewczej: pompy ciepła, rekuperacja i technika kondensacyjna.
Uczniowie z odnotowanymi najlepszymi wynikami z testów, otrzymują atrakcyjne nagrody, np. elektronarzędzia Bosch.
Nagrodami głównymi dla najlepszych 15 uczniów w edycji są m.in. bezpłatny udział w szkoleniach Bosch Home Comfort: Technika chłodnicza - pompy ciepła; Instalacja pomp ciepła; Instalacja kotłów a także zestaw elektronarzędzi Bosch.
5 szkół, których uczniowie osiągnęli najlepszy średni wynik we wszystkich testach w obecnej edycji, otrzyma zestawy urządzeń, które będą wykorzystywane do celów edukacyjnych.
Cieszymy się, że program z roku na rok wzbudza coraz większe zainteresowanie. W pierwszej edycji uczestniczyły 3 szkoły, a w obecnej aż 43. Jesteśmy przekonani, że udział w tym projekcie ułatwi przyszłym instalatorom start na rynku pracy i znalezienie pracy w zawodzie, np. w charakterze Autoryzowanego Partnera Bosch Home Comfort – mówi Piotr Narkiewicz – Dyrektor Marketingu (region Central Europe).
Zapraszamy do zgłaszania się do kolejnej edycji. Start już we wrześniu.