ISOVER umacnia się na pozycji lidera branży. Producent wełny mineralnej i rozwiązań izolacyjnych dla budownictwa, przemysłu i energetyki po raz 13. z rzędu zajął I. miejsce w programie Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Systemy dociepleń”. To ogromny sukces marki i dowód na jej rosnącą rozpoznawalność oraz nieustanne zaufanie, jakim darzą ją klienci.
ISOVER to marka, która doskonale znana jest nie tylko przedstawicielom branży budowlanej, ale też każdemu, kto kiedykolwiek miał do czynienia z ocieplaniem budynku. W ciągu 30 lat funkcjonowania na polskim rynku konsekwentnie budowała swoją pozycję i renomę, stając się liderem wśród producentów wełny mineralnej szklanej oraz wiodącym producentem izolacji z wełny skalnej. Potwierdzeniem jej silnej pozycji są nie tylko wyniki sprzedaży, ale też wysoka rozpoznawalność w grupie docelowej i szerokie grono klientów darzących markę zaufaniem. Dowodem uznania z ich strony jest przyznanie ISOVER, już po raz 13. z rzędu, tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Systemy dociepleń” w plebiscycie organizowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki” – dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”.
Konsumencki Lider Jakości to jedno z najbardziej prestiżowych i cenionych wyróżnień, jakie mogą zdobyć producenci wyrobów budowlanych, ponieważ przyznawane jest w oparciu o analizę wyników ogólnopolskich badań przeprowadzanych wśród ponad 15 000 respondentów. Ankietowani w głosowaniu wskazują nie tylko najlepsze jakościowo marki, ale też argumentują swój wybór i określają stopień rozpoznawalności produktów i usług oraz poziom lojalności wobec nich. Dzięki temu możliwe jest poznanie autentycznych opinii konsumentów – wykonawców oraz inwestorów indywidualnych – na temat rozwiązań sklasyfikowanych w kilkuset kategoriach asortymentowych. W tegorocznej edycji konkursu to właśnie ISOVER okazał się marką o najwyższej rozpoznawalności w kategorii „Systemy dociepleń”, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Respondenci wskazywali także na doskonałą jakość rozwiązań producenta (w tym przede wszystkim ich trwałość i wytrzymałość), która idzie w parze z przystępną ceną. Badani podkreślali również, że nigdy nie zawiedli się na marce, a ich wysoka ocena wynika z wielu lat pozytywnych doświadczeń w pracy z oferowanymi przez nią produktami, które za każdym razem spełniały swoje zadanie.
– Każda otrzymana nagroda cieszy, gdyż jest potwierdzeniem wysokiej jakości oferowanych przez nas rozwiązań i skuteczności obranej strategii biznesowej. Zdobycie przez ISOVER już po raz 13. z rzędu tytułu Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Systemy dociepleń” to dla nas powód do radości, ale też dumy, tym bardziej, że wyróżnienie to przyznawane jest na podstawie badania, które ma niezależny charakter i w którym uczestniczy wyjątkowo liczne grono aktywnych konsumentów, zarówno inwestorów indywidualnych, jak i wykonawców. Wyniki tegorocznej edycji po raz kolejny potwierdzają, że konsumentom zależy na wysokiej jakości produktów izolacyjnych, po które sięgają. A ta gwarantuje komfort termiczny i akustyczny oraz oszczędności w użytkowaniu domu latem i zimą. Pozytywne opinie respondentów to nie tylko dowód nieustannej przynależności ISOVER do grona najlepiej ocenianych i najbardziej rozpoznawalnych marek budowlanych, ale też wyraźny sygnał, że nasze produkty, które cechuje najniższy dostępny na rynku współczynnik przewodzenia ciepła, wynoszący nawet 0,030 W/(m*K), spełniają oczekiwania zarówno ekspertów branżowych, jak i klientów – podkreśla Zuzanna Schön, Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu ISOVER.