• Strona główna
  • Grzejnik z własną grafiką. Luxrad ze zdjęciami Michała Sadowskiego

Grzejnik z własną grafiką. Luxrad ze zdjęciami Michała Sadowskiego

27-11-2019  

Coraz częściej doceniamy fotografię. Lubimy mieć na ścianie coś, co przykuwa uwagę, sami wracamy z wakacyjnych wojaży z setką zrobionych zdjęć. Wieszamy je na ścianach, stawiamy w ramce na komodzie. Luxrad daje jeszcze jedną możliwość – nadruk na grzejniku. Co więcej, w jego ofercie można znaleźć również dziesięć wyselekcjonowanych zdjęć autorstwa fotografa i twórcy Brand24 – Michała Sadowskiego.

Najnowszy pomysł Luxrad to spersonalizowanie takiego produktu jak grzejnik. Model Niagara ze szklaną osłoną, zbudowany z płaskich paneli o zaokrąglonych krawędziach, do których w precyzyjny sposób zamocowano osłonę ze szkła hartowanego z grafiką lub zdjęciem. Do wyboru kilkanaście wzorów graficznych lub możliwość wykonania indywidualnej aranżacji klienta. To innowacyjne podejście do grzejnika, sprawia, że możemy mieć produkt jedyny w swoim rodzaju – taki, jaki sami sobie zaprojektujemy. Połączenie stali, szkła i własnego pomysłu.

Luxrad postanowił zrobić krok dalej. Obserwując trendy oraz znaczący wzrost zainteresowania fotografią zaczął szukać najlepszych zdjęć, a właściwie ich autora. Wiele głosów Klientów, osób z branży wskazało, że najpiękniejsze zdjęcia robi właśnie Michał Sadowski. Sam o sobie mówi, że jest amatorem. Jednak spośród jego zdjęć trudno wybrać to lepsze, ładniejsze, ponieważ każde jest niesamowite. Jedno z nich wygrało jedną z nagród 2018 Aerial Photography Awards!  4,400 zgłoszeń z ponad 101 krajów. Jury wybrało 22 zdjęcia, wśród nich jego autorstwa. Fotografie Sadowskiego to przede wszystkim krajobrazy, pokazanie nam z bliska wiele twarzy tego, co nas otacza i inspiruje – natury.

Luxrad do swojej oferty wprowadził dziesięć ściśle wyselekcjonowanych fotografii, które może nadrukować na grzejnik. Co więcej, producent daje możliwość wyboru innych fotografii z oficjalnej strony Michała Sadowskiego (https://www.sadowski.photography/). Tym samym klient również ma możliwość wesprzeć Wrocławskie Hospicjum dla dzieci.

Warto wybrać rozwiązania nietypowe, które oprócz swojej podstawowej funkcjonalności wprowadzają do pomieszczenia element dekoracyjny. To nic innego jak 2 w 1.

Tagi:   nowości