Ludzie od zawsze cenili sobie urządzenia, które ułatwiają codzienne czynności i poprawiają komfort życia. Każda nowa potrzeba powoduje poszukiwanie rozwiązań, ulepszeń i technologii, co z kolei determinuje rewolucjonizowanie rynku. Bez wątpienia jednym z takich urządzeń jest odkurzacz. Obecnie jest on wyposażeniem niemal każdego domu, jednak kiedyś był on świadectwem luksusu. Hoover – to marka od której wszystko się zaczęło.
Historia rozpoczyna się dokładnie w 1908 roku, kiedy James Murray Spangler - woźny z Canton w stanie Ohio - wynalazł pierwszy przenośny odkurzacz. Urządzenie miało wentylator elektryczny, pudełko i poszewkę na poduszkę do zbierania kurzu. Spangler nie miał możliwości wyprodukowania odkurzacza na większą skalę, dlatego sprzedał patent Williamowi Henry’emu Hooverowi, u którego się później zatrudnił, by móc doskonalić urządzenia. Marka Hoover nie poprzestała jednak tylko na tym modelu. W 1926 roku Hoover wynalazł „ubijaczkę” (sprzedawaną jako „Positive Agitation”), czyli metalowy pręt przymocowany do obracającego się wałka szczotki w ssawce podłogowej, aby jeszcze skuteczniej oczyszczać podłogę. Oczekiwania i potrzeby użytkowników z roku na rok stawały się coraz większe.
W 1954 roku Hoover wyprodukował pierwszy odkurzacz poduszkowy. Pomimo, że nie miał on kół poruszał się na własnych rurach wydechowych. Dopiero w 1969 roku zostały wprowadzone do sprzedaży pierwsze odkurzacze samobieżne. Producent od zawsze wsłuchiwał się w potrzeby klientów, ale był też pewien jakości swoich urządzeń. Z sukcesem sprzedawał odkurzacze oferując zainteresowanym klientom dziesięciodniowy, bezpłatny okres próbny. Co więcej, marka Hoover do tego stopnia zrewolucjonizowała rynek, że w Wielkiej Brytani słowo „hoover” zaczęto stosować jako synonim odkurzacza, a na Węgrzech zamiast „odkurzać” zaczęto mówić „hooverować”.
Dla firmy Hoover, od zawsze, najważniejsze jest zapewnienie ludziom dobrego samopoczucia, dostarczając wydajne i niezawodne urządzenia domowe. Marka wykorzystuje swoje ponad 100-letnie doświadczenie w produkcji. Wsłuchując się w potrzeby rynku wprowadza coraz bardziej innowacyjne rozwiązania. Priorytetem nie jest już tylko samo odkurzanie, ale także wydajność, oczyszczanie różnych powierzchni, ochrona przed alergenami, wygoda i higieniczne użytkowanie. Najważniejsze dla producenta jest to, by urządzenia cechowała wysoka jakość i wytrzymałość na lata, co podkreśla Kinga Zwierzchowska Business Manager SDA Haier Group: „Marka Hoover jest faktycznym twórcą odkurzaczy. Jakość, wytrzymałość produktów, a także zadowolenie klientów jest dla nas kluczowe” i właśnie tym marka Hoover kieruje się tworząc kolejne nowe produkty.
Więcej informacji: https://www.hoover-home.com/pl_PL/bezprzewodowe-odkurzacze-szczotkowe/