W warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia otwarto nowy pop-up store Miloo Home. W ponad 200-metrowej przestrzeni znajdziemy przede wszystkim bardzo szeroki asortyment dekoracji świątecznych, choć nie zabraknie w niej także dodatków – tekstyliów, wazonów, lamp czy luster – oraz niewielkich mebli. Pop-up Miloo Home będzie otwarty do końca grudnia.
Lokalizacja nowego pop-upu Miloo Home została wybrana nieprzypadkowo. Westfield Arkadia to przecież jedna z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. To właśnie tam mieszkańcy stolicy szukają wysokiej jakości produktów światowych marek, a w okresie przedświątecznym również pomysłów na prezenty i bożonarodzeniowych akcesoriów.
– Zdecydowaliśmy się na pojawienie się produktów Miloo Home w centrum handlowym Westfield Arkadia, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów i zadbać o ich wygodę. Nie każdy przecież ma możliwość czy ochotę, by meble i dekoracje do domu kupować online. W pop-upie marki może dokładnie je obejrzeć, dotknąć czy zainspirować się wykonaną przez stylistów aranżacją. Wartością dodaną jest również zespół doświadczonych doradców, którzy pomogą wybrać klientom produkty odpowiadające ich potrzebom i gustom – opowiada Natalia Olszewska, Marketing Manager Miloo Home.
W nowo otwartej przestrzeni Miloo Home pojawi się przede wszystkim bogata oferta świątecznych dekoracji – choinek, bombek, girland świetlnych, bożonarodzeniowych wieńców, figurek czy oryginalnych ozdób pochodzących z aż czterech różnych kolekcji. Pierwszą z nich jest linia Magic Snowy Moments będąca spełnionym marzeniem o świętach
oprószonych puszystym śniegiem i skrzących się od szronu – pełna dodatków utrzymanych w chłodnej palecie barw: bieli, błękitów czy srebra. Drugą pokochają miłośnicy elegancji, bo kolekcja Royal Glow jest pełna blasku złotych akcentów przełamanych uroczystą czernią. The Story of Candy Moments to z kolei propozycja łącząca w sobie domowe ciepło i… zniewalający urok sklepu ze słodkościami. Pasiate sopelki i bombki mają tu w sobie coś z cukierków. Do krainy beztroskiego dzieciństwa wszystkich dorosłych przeniesie zaś linia The Mistery Moments, w której znalazły się np. bombki z cyrkoniami czy marmurkowe łezki.
Na powierzchni 220 metrów klienci znajdą również starannie wyselekcjonowane i zróżnicowane stylistycznie fotele, stoły, nastrojowe oświetlenie, a także dodatki w postaci luster, ceramiki, ramek czy świec. Przytulny klimat zapewnią tekstylia – miękkie pledy i pięknie zdobione poduszki. Wszystkie zaprojektowane z dbałością o każdy detal i stanowiące idealne połączenie eleganckich form oraz doskonałej jakości materiałów.
Pop-up store Miloo Home znajduje się w Wesfield Arkadia przy al. Jana Pawła II 82 i jest otwarty od poniedziałku do soboty (oraz w niedziele handlowe) w godzinach 10.00-22.00.
***
Miloo Home to ekskluzywna marka wnętrzarska oferująca dizajnerskie meble i akcesoria do domu i ogrodu. W swojej ofercie posiada zarówno kolekcje nowoczesne, klasyczne, jak również industrialne. Każda z nich, stworzona zgodnie z aktualnymi trendami, charakteryzuje się nie tylko doskonałym wzornictwem, lecz także najwyższą jakością wykonania. Salony Miloo Home zlokalizowane są w największych miastach w całej Polsce. Marka prowadzi również sprzedaż online na www.miloohome.pl.